Transfers from other universities for first-cycle, second-cycle and long-cycle master-level studies (2024/25)

switch registrations cancel selection

The offer displayed on this page is limited to the selected registration. If you want to see the rest of the offer, select a different registration.

Audiophonology (full-time, 1st cycle education)

Details
Code 18510290-KRK
Organizational unit Faculty of Health Sciences
Field of studies Audiophonology
Form of studies Full-time
Level of education First cycle
Educational profile academic
Language(s) of instruction Polish
Duration 3-year studies (6 semesters)
Required document
  • Document confirming secondary education
  Ask a question
There is currently no active phase.

Past phases in this registration:
  • Phase 1 (02.07.2024 00:00 – 13.09.2024 23:59)

szczegółowy opis kierunku


Przeniesienie studenta może nastąpić wyłącznie w ramach wolnych miejsc zgodnych z limitami przyjęć na poszczególnych kierunkach i latach studiów.

  1. Przeniesienie może nastąpić od początku nowego roku akademickiego, student powinien mieć zaliczony 1 rok studiów.

2.      Student innej uczelni, w tym zagranicznej, może ubiegać się o przyjęcie na Uniwersytet  w drodze przeniesienia, jeżeli wypełnił wszystkie wymogi wynikające z przepisów obowiązujących w uczelni, z której zamierza się przenieść.

3.      W przypadku przyjęcia studenta na Uniwersytet w drodze przeniesienia, dziekan określa w decyzji:

·         rok studiów na który wpisuje studenta,

·         osiągnięte przez studenta efekty uczenia się i punkty ECTS, które mogą być zaliczone na poczet programu studiów obowiązującego na Uniwersytecie,

·         przedmioty do uzupełnienia wynikające z różnic programowych oraz termin ich uzupełnienia.

4.      Wniosek o przeniesienie należy złożyć systemie IRK -https://rekrutacja.cm.umk.pl/

(Internetowa Rekrutacja Kandydatów) w terminie od 4 lipca do 14 września wraz z niżej wymienionymi dokumentami.

5.      Przeniesienie może nastąpić wyłącznie w ramach tego samego trybu studiowania.

Wymagane dokumenty:

1.      Pisemną zgodę Dziekana z uczelni z której zamierza się przenieść.

  1. Podanie do Dziekana z podaniem danych osobowych (imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres mailowy, numer telefonu),
  2. Kserokopia świadectwa dojrzałości,
  3. Dotychczasowy przebieg studiów w oryginale, sporządzony przez uczelnię, w której student studiuje (nazwa przedmiotu, liczba godzin zajęć dydaktycznych, forma zaliczenia, uzyskana ocena, uzyskane punkty ECTS, poświadczenie o zaliczeniu danego roku.