Audiofonologia (s1)


W mocy od: 12 lipca 2023

Zasady kwalifikacji

Przeniesienie studenta może nastąpić wyłącznie w ramach wolnych miejsc zgodnych z limitami przyjęć na poszczególnych kierunkach i latach studiów.

  1. Przeniesienie może nastąpić od początku nowego roku akademickiego, student powinien mieć zaliczony 1 rok studiów.

2.      Student innej uczelni, w tym zagranicznej, może ubiegać się o przyjęcie na Uniwersytet  w drodze przeniesienia, jeżeli wypełnił wszystkie wymogi wynikające z przepisów obowiązujących w uczelni, z której zamierza się przenieść.

3.      W przypadku przyjęcia studenta na Uniwersytet w drodze przeniesienia, dziekan określa w decyzji:

·         rok studiów na który wpisuje studenta,

·         osiągnięte przez studenta efekty uczenia się i punkty ECTS, które mogą być zaliczone na poczet programu studiów obowiązującego na Uniwersytecie,

·         przedmioty do uzupełnienia wynikające z różnic programowych oraz termin ich uzupełnienia.

4.      Wniosek o przeniesienie należy złożyć systemie IRK -https://rekrutacja.cm.umk.pl/

(Internetowa Rekrutacja Kandydatów) w terminie od 4 lipca do 14 września wraz z niżej wymienionymi dokumentami.

5.      Przeniesienie może nastąpić wyłącznie w ramach tego samego trybu studiowania.

Wymagane dokumenty:

1.      Pisemną zgodę Dziekana z uczelni z której zamierza się przenieść.

  1. Podanie do Dziekana z podaniem danych osobowych (imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres mailowy, numer telefonu),
  2. Kserokopia świadectwa dojrzałości,
  3. Dotychczasowy przebieg studiów w oryginale, sporządzony przez uczelnię, w której student studiuje (nazwa przedmiotu, liczba godzin zajęć dydaktycznych, forma zaliczenia, uzyskana ocena, uzyskane punkty ECTS, poświadczenie o zaliczeniu danego roku.