Audiofonologia (s1)
W mocy od: 12 lipca 2023
Zasady kwalifikacji
Przeniesienie studenta może nastąpić wyłącznie w ramach wolnych miejsc zgodnych z limitami przyjęć na poszczególnych kierunkach i latach studiów.
- Przeniesienie może nastąpić od początku nowego roku akademickiego, student powinien mieć zaliczony 1 rok studiów.
2. Student innej uczelni, w tym zagranicznej, może ubiegać się o przyjęcie na Uniwersytet w drodze przeniesienia, jeżeli wypełnił wszystkie wymogi wynikające z przepisów obowiązujących w uczelni, z której zamierza się przenieść.
3. W przypadku przyjęcia studenta na Uniwersytet w drodze przeniesienia, dziekan określa w decyzji:
· rok studiów na który wpisuje studenta,
· osiągnięte przez studenta efekty uczenia się i punkty ECTS, które mogą być zaliczone na poczet programu studiów obowiązującego na Uniwersytecie,
· przedmioty do uzupełnienia wynikające z różnic programowych oraz termin ich uzupełnienia.
4. Wniosek o przeniesienie należy złożyć systemie IRK -https://rekrutacja.cm.umk.pl/
(Internetowa Rekrutacja Kandydatów) w terminie od 4 lipca do 14 września wraz z niżej wymienionymi dokumentami.
5. Przeniesienie może nastąpić wyłącznie w ramach tego samego trybu studiowania.
Wymagane dokumenty:
1. Pisemną zgodę Dziekana z uczelni z której zamierza się przenieść.
- Podanie do Dziekana z podaniem danych osobowych (imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres mailowy, numer telefonu),
- Kserokopia świadectwa dojrzałości,
- Dotychczasowy przebieg studiów w oryginale, sporządzony przez uczelnię, w której student studiuje (nazwa przedmiotu, liczba godzin zajęć dydaktycznych, forma zaliczenia, uzyskana ocena, uzyskane punkty ECTS, poświadczenie o zaliczeniu danego roku.